CFMOTO Gladiator X1000 G3 OVERLAND
Pre expedíciu plne vybavený model OVERLAND G3 plne vychádza z novej generácie GLADIATORA X1000 G3 Premium. Najlepšia technika doplnená o prémiové prvky výbavy, tento stroj stavia do najvyššej úrovne. Je správnou voľbou pre tých, čo milujú dobrodružstvo, expedície a objavovanie. Posádke sa postará o komfortnú a bezpečnú jazdu a stroj je plne vybavený a „obrnený“ na nástrahy terénu už v základnej výbave.
Technické parametre
Typ motora: | Štvortaktný dvojvalec, 8 ventilový, SOHC |
Ojem motora: | 1000 ccm |
Výkon: | - |
Vŕtanie x zdvih: | 91 x 74 mm |
Maximálny krútiaci moment: | - |
Štartovanie: | Elektrickým štartérom |
Chladenie: | Kvapalinou a nezávislým olejovým okruhom |
Mazanie: | S mokrou skriňou |
Plnenie motora: | Elektronické vstrekovanie Delphi EFI (USA) |
4x4 pohon: | Odpojiteľný |
Uzávierka diferenciálu: | Uzamykateľný predný diferenciál / uzamykateľný zadný diferenciál |
Prevodovka: | Automatická CVT - variátor CV Tech, prevody P/R/N/H/L (parkovanie/spätný chod/neutrál/rýchlo vpred/terénna redukcia) |
Náhon kolies: | Kardanovými hriadeľmi |
Tachometer: | 7" TFT displej |
Zavesenie kolies vpredu / vzadu: | Dvojité oceľové A-ramená / Vlečné oceľové A-ramená |
Pruženie predné / zadné: | Nezávislé nastaviteľné odpruženie / Nezávislé nastaviteľné odpruženie |
Brzdy predné / zadné: | Hydraulické kotúčové/ hydraulické kotúčové |
Pneumatiky predná / zadná: | 27x9-14 / 27x11-14 |
Rozmer D x Š x V: | 2445 x 1264 x 1450mm |
Rázvor: | 1480 mm |
Objem nádrže: | 26 L |
Suchá hmotnosť: | 430 kg |
Palivo: | Bezolovnatý benzín 95 Oktánov |
Prémiový stroj = prémiová výbava
Exkluzívna grafika / 2 farby
8“ MMI displej (dotykový)
Predný / zadný rám
Ohrádka na prednom / zadnom nosiči
Čelné plexi
Vyhrievané sedadlá / rukoväte
Vyhrievaná páčka ovládania plynu
Ochrana podvozku
Objemný zadný box
Expedičné svetlo vpredu
Exkluzívna grafika
Každý OVERLAND dostáva do daru jedinečnú „Overland“ grafiku. Aktuálne bude stroj dostupný v dvoch farebných prevedeniach:
Forest Green (zelená) a Desert Tan (pieskovo žltá).
8“ MMI displej
Dotykový displej posiela posádke lavínu informácií a zároveň disponuje konektivitou pre Apple CarPlay.
Pod displejom je k dispozícii zásuvka 12V + porty USB / C.
Plná ochrana stroja a posádky
OVERLAND je doslova plne „obrnený“. Pridané oceľové rámy na oboch koncoch dopĺňajú oceľové ohrádky inštalované na nosičoch, ktorá ochránia box aj náklad. Podvozok je celoplošne ochránený silnou *HDPE viacprvkovou 8 mm doskou, čelo pred prednou nápravou je zo silnej zliatiny hliníka.
*HDPE je polyethylen s vysokou hustotou.
Čelné plexi
Čelné plexi sa otáča spolu s riadidlami stroja, je tvarované na optimálne obtekanie vzduchu a ochranu posádky. Jeho držiak nenápadne ochraňuje MMI displej pred mechanickým poškodením.
Vyhrievané sedadlá, rukoväte…
…ale i páčka plynu. Všetko pre pohodlie posádky, a citlivé ovládanie plynu aj v mrazivom počasí.
Objemný zadný box
Veľkoobjemový zadný box z troch strán ochraňuje nadstavba nosičov a novinkou sú tri integrované platne na veku boxu zo zliatiny hliníka. Box nielen chránia, ale majú aj otvory pre kotvenie batožiny. Box má dva uzamykateľné zámky a samozrejmosťou je jeho vodeodolnosť. Pre inštaláciu požíva rýchloupínací systém bez použitia náradia.
Expedičný reflektor
Silné prídavné LED svetlo vpredu sa zapína samostatne a má dve farby. Pre potrebu extrémnej viditeľnosti je tu silné biele svetlo, pre nerušivé skúmanie terénu sa dá prepnúť na žltý teplý svetelný tok.
Motor
Najnovšia platforma motora V-Twin so vstrekovaním Bosch. Vyšší výkon u verzie G3 o 16% je premietnutý v celom spektre otáčok.
Ride-By-Wire.
3 mapy riadenia motoru
SPORT:
Agresívna odozva plynu so 100% nábehom výkonu.
NORMAL:
Lineárna odozva plynu pre všestranný deň.
WORK:
Hladká krivka výkonu s maximálnou mierou šetrnosti voči rotujúcej technike.
4x mód EPS
AUTO:
Progresívny elektronický posiľňovač riadenia
MIN:
Športový režim s citlivým
zásahom pre nerušený dynamický zážitok z jazdy.
MID:
Bežný režim pre všestrannú odozvu podľa situácie.
MAX:
Pracovný režim s optimálnym výkonom s dôrazom na presné potreby jazdca.
Asistenti bezpečnosti
DAC:
Zjazd dole svahom stráži elektronický asistent.
Burst Sensor:
Monitoruje EFI a rieši v reálnom čase výkon motora.
Plne laditeľný
podvozok
Všetky štyri tlmiace jednotky sú nitrogénové, s progresívnymi pružinami, plne nastaviteľné, expresne prestaviteľné voľne rukou v spodnej aj vrchnej polohe..
CFMOTO CVT
Variátor: Najmodernejšie technológie z dielne CFMOTO. Optimalizované sanie vzduchu s reakčným čidlom vysokej teploty.
Hladký, účinný prenos sily.
Dlhšia životnosť remeňa.
Poradí si s extrémnym terénom
Zadný i predný diferenciál je elektronicky uzamykateľný, v prípade potreby môžete siahnuť po plnej uzávierke 4×4.
Priechodnosť na hranici nemožného
Nájazdové uhly vpredu / vzadu až 90°.
Predný stabilizátor.
LED technika
Na oboch koncoch je stroj vybavený inovovanou LED technológiou.
Maximálny výkon aj v zlých podmienkach viditeľnosti.
Aplikácia CFMOTO RIDE
T-Box (voliteľné) umožňuje prepojenie so smartfónom cez aplikáciu CFMOTO RIDE, čo znamená okamžitý prístup k palubným údajom v reálnom čase napr.: množstvo paliva, stav batérie, záznam o jazde, samodiagnostika vybraných základných funkcií pred jazdou.
Prémiová záruka
Predĺžená záruka 5 ROKOV / 10 000 km platí pri zakúpení CFMOTO pre všetkých nových zákazníkov (prvý majiteľ) bez rozdielu či je fyzická osoba, či podnikateľ.