CFMOTO Gladiator X625
Najnovší Gladiator v exkluzívnom dizajne rakúskeho štúdia Kiska. Výrobca CFMOTO opäť dokonale spracoval požiadavky na silný a moderný stroj a do sveta vypúšťa jeden z najsilnejších jednovalcov. Konštrukčne aj designovo úplne nový stroj navyše prichádza prvýkrát v kategórii 600 ccm v krátkej aj dlhej verzii. Úplne nový CFMOTO Gladiator X625/X625-A potvrdzuje mimoriadny cit pre dizajn, spracovanie, ergonómiu a použitie moderných technológií. Fantastické jazdné vlastnosti, maximálna výbava v cene vrátane nového progresívneho posilňovača riadenia (EPS) či kompletného LED osvetlenia, robia z novinky Gladiator X625/X625-A favorita celého segmentu jednovalcových štvorkoliek.
Technické parametre
Typ motora: | Štvortaktný jednovalec, 4-ventilový, SOHC |
Ojem motora: | 580 ccm |
Výkon: | 45hp |
Vŕtanie x zdvih: | 91 x 89,2 mm |
Maximálny krútiaci moment: | N/A |
Zapaľovanie: | ECU Bosch |
Štartovanie: | Elektrickým štartérom |
Chladenie: | Kvapalinou a nezávislým olejovým okruhom |
Mazanie: | S mokrou skriňou |
Plnenie motora: | Elektronické vstrekovanie Bosch |
4x4 pohon: | Odpojiteľný |
Uzávierka diferenciálu: | Uzamykateľný predný diferenciál / Uzamykateľný zadný diferenciál (len verzia L7e) |
Prevodovka: | Automatická CVT - variátor CV Tech, prevody P/R/N/H/L (parkovanie/spätný chod/neutrál/rýchlo vpred/terénna redukcia) |
Náhon kolies: | Kardanovými hriadeľmi |
Tachometer: | Digitálny |
Zavesenie kolies vpredu / vzadu: | Dvojité oceľové A-ramená / Dvojité oceľové A-ramená |
Pruženie predné / zadné: | Nezávislé nastaviteľné odpruženie / Nezávislé nastaviteľné odpruženie |
Tlmiče: | Viacprvkové odpruženie s progresívnou husto vinutou pružinou a 5-polohovým nastavovaním tuhosti |
Brzdy predné / zadné: | Hydraulické kotúčové/ hydraulické kotúčové |
Pneumatiky predná / zadná: | 25x8-12 / 25x10-12 |
Rozmer D x Š x V: (X625/X625-A) | 2085 x 1180 x 1390 mm / 2235 x 1180 x 1390 mm |
Rázvor: (X625/X625-A) | 1280 mm / 1480 mm |
Objem nádrže: | 18 L |
Suchá hmotnosť: (X625/X625-A) | 375 / 395 kg |
EPS - Posilňovač riadenia: | Áno |
Palivo: | Bezolovnatý benzín 95 Oktánov |
*AKCIA - Pri kúpe štvorkolky, predný a zadný rám Zdarma !
CFMOTO Gladiator X625 a X625-A EPS
Očakávaná novinka CFMOTO Gladiator X625 / X625-A finálne dopĺňa celý rad strojov CFMOTO Gladiator s rukopisom design štúdia Kiska. Všetky štvorkolky aj motocykle CFMOTO kreslia špičkoví dizajnéri v Rakúsku, inak to nieje ani pri tomto luxusne spracovanom modeli. Napriek tomu, že sa jedná o pracovno-úžitkový stroj, práve exkluzívny dizajn je to, čo vás na novom stroji na prvý pohľad zaujme. Dizajn je nielen oku lahodiaci, ale aj mimoriadne praktický. Oceníte napr. úplne minimálny presah pred prednou nápravou, vďaka ktorej stroj disponuje vysokou hodnotou predného nájazdového uhla, skvelú ergonómiu a polohu jazdca či v predĺženej verzii maximálne pohodlie a komfort spolujazdca.
Krátka
Krátka verzia sa vyznačuje veľkým manévrovaním v stiesnených priestoroch.
Dlhá
Predlžená verzia "A" dáva stroju širší význam, v zmysle pohodlia, sebavedomia, nosnosti a prekonávania prekážok zároveň. X625-A sa vďaka všetkým svojím atribútom radí medzi najpredávanejšie jednoválcové štvorkolky strednej triedy na väčšine kontinentov sveta.
LED svetlá
Predné aj zadné svetlá disponujú kompletne najmodernejšou LED technológiou a pokiaľ sa pozriete na prepojenie zadných svetiel horizontálnou svetelnou linkou, máte pocit, že vidíte športové auto a nie štvorkolku.
LCD Displej
Nový palubný LCD displej sprostredkováva jasné a zreteľné informácie za každých svetelných podmienok, pričom naraz monitoruje až 12 palubných údajov.
Prémiová záruka
Predĺžená záruka 5 ROKOV / 10 000 km platí pre všetkých nových zákazníkov (prvého majiteľa) bez ohľadu na to, či ide o fyzickú osobu alebo podnikateľa pri kúpe štvorkolky CFMOTO Gladiator.
Motor
Nový motor kategórie 600 cm3 vychádza z viac ako 20-ročných skúseností a nepretržitých inovácií. Mimoriadne živý moderný motor spĺňajúci všetky normy je vybavený vysoko spoľahlivým vstrekovaním aj zapaľovaním od nemeckej značky BOSCH. Výkon motora sa prenáša na kolesá pomocou osvedčeného kanadského bezspojkového CV-Tech variátora s radením L, H, P, R a N, ktoré vám umožnia zdolať najrozmanitejšie prekážky, aké štvorkolke ponúknete - piesok, blato, hlinu, sneh či extrémne stúpanie. Chladiaca sústava prešla modernizáciou a chladenie je naddimenzované pre ťažké nasadenie stroja v akomkoľvek prostredí.
Odpruženie
Revidované je celé nastaviteľné odpruženie (vpredu 160 mm, vzadu 230 mm). Nezávislé zavesenie kolies na "A" ramenách podčiarkuje svetlá výška 280 mm. Podľa voľby terénu sa dá odpruženie prenastaviť na 5 rôznych pozícií pričom podvozok ako celok vám umožní priamo „kobercovú“ jazdu bez ohľadu na obtiažnosť terénu.
Posilňovač riadenia
Dynamický systém EPS (elektrický posilňovač riadenia), je v oboch verziách - dlhej aj krátkej súčasťou základnej výbavy. Jeho činnosť sa automaticky odvíja od rýchlosti ATV, a tak je veľmi bezpečným pomocníkom jazdca aj pri nepredvídateľných situáciách ako pri manévrovnaní v ťažkom teréne, tak pri rýchlych cestných presunoch.
Pohodlie
Pohodlie, bezpečnosť a plná ochrana právom patrí posádke. Masívne, luxusne prevedené, delené sedadlo spolujazdca s operadlom je pripravené na dlhé cesty, spolujazdec sa bude cítiť ešte viac bezpečnejšie, pokiaľ sa bude držať ergonomicky ladených madiel. Masívnymi chráničmi rukovätí bude zároveň chránená aj technika napr. pred vetvami, či inými prekážkami. Motor je plne zakrytý odolnými kapotami z tvrdeného plastu a všetky prvky sú projektované tak, aby zaistili stroju aj posádke maximálnu ochranu. O bezpečnosť pri brzdení sa starajú štyri brzdové kotúče. Celý brzdový systém je zmodernizovaný, teraz poskytuje ešte razantnejší a zároveň aj hladký brzdný účinok s presným dávkovaním brzdnej sily. Nový Gladiator je samozrejme vybavený elektricky prepínateľným pohonom 4x4 s možnosťou 100% uzamknutia predného aj zadného (EURO5) diferenciálu.
CFMOTO Gladiator X625/X-625-A je už v základnej cene nabitý plnou výbavou a ponúka všetko, čo má plnohodnotná pracovná 4x4 mať - posilňovač riadenia (EPS), silný navijak 3000 lbs, homologované ťažné zariadenie s el. zásuvkou, praktické nosiče Lock-N-ride, kompletné LED osvetlenie, priestrannú schránku pod sedlom, priestrannú zadnú schránku, nový atraktívny LCD displej, luxusné 12" ALU kolesá, viacplátnové pneumatiky, opierku a madlá pre spolujazdcov (verzia X625-A), ochranné blástre na ruky.
Gladiator X625 / X625-A úspešne nadväzuje na svojich legendárnych a mimoriadne populárnych predchodcov, ktorí dosiahli mnoho víťazstiev v domácich i svetových off-road závodoch, stali sa najobľúbenejšími štvorkolkami svojej kategórie a tiež skvele slúžia v náročnom pracovnom nasadení, napr. u polície.
Aktuálne majú všetky štvorkolky CFMOTO exkluzívnu záruku v dĺžke 5 rokov*!
Pracovná štvorkolka CFMOTO Gladiator X625 je svojou pevnou konštrukciou pripravená pre všetky pracovné nasadenia. Vďaka svojim vlastnostiam, konštrukcii a výbave je predurčená pre ťažkú prácu v lesnom či poľnohospodárskom hospodárstve, rovnako tak aj v komunálnej sfére, pri zimnej údržbe aj pri službe v IZS. Ťažký terén, sneh, zložito prístupné miesta v lesných porastoch, úpravy polí, kosenie a mulčovanie lúk, hrabanie snehu, štrku...Toto - a ešte viac - pracovný ATV CFMOTO Gladiator X625 vďaka mohutným terénnym pneumatikám, ťažnému zariadeniu, terénnej redukcii, silnému navijaku, brzdeniu všetkých 4 kolies a výkonu, ktorý dovolí odtiahnuť aj odtlačiť mnohonásobne ťažšie náklady, než by ste vôbec očakávali, spĺňa. CFMOTO Gladiator - "definícia pracovnej štvorkolky".
Možnosť výberu z 2 farieb:
čierna (základ), šedá ( základ )
Na výber je dlhá (X625-A) a krátka (X625) verzia s homologizáciou T3b a L7e EURO5.
Ceny:
Gladiator X625-A Long L7e EU5 - 8.199,-€ s DPH
Gladiator X625-A Long T3b - 7.799,€ s DPH
Volitelné príslušenstvo:
Rozširovacie lemy - 160,€ s DPH.
Verzia s homologizáciou L7e EURO5 je vybavená zadným diferenciálom (uzamykateľným), zadné LED osvetlenie je vrátane stredového LED pásu. Najvyššia konštrukčná rýchlosť je 90 KM/H.
Verzia s homologizáciou T3b nie je vybavená zadným diferenciálom (má rozvodovku), zadné LED osvetlenie je bez stredového LED pásu (je ho možné domontovať). Najvyššia konštrukčná rýchlosť je 60 KM/H.